Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient nie zawsze ma rację

22 sierpnia 2002 | Moje Pieniądze | AM

Arbiter bankowy Jak zakończyło się kilka typowych spraw

Klient nie zawsze ma rację

Złodziej zdążył przed zastrzeżeniem karty pobrać pieniądze z bankomatu. Bank zażądał od poręczycieli, by spłacili kredyt wraz z zaległymi odsetkami. Klientce podwyższono kwotę kredytu, ale prowizję musiała zapłacić dwukrotnie od całej sumy. Z takimi sprawami ludzie zwracają się do arbitra bankowego, który - jak wskazuje dotychczasowa praktyka - najczęściej stara się doprowadzić do ugody.

Starszej kobiecie zginęła torebka ze wszystkimi dokumentami. Wśród nich była karta Visa Electron wydana przez jeden z większych banków detalicznych. Zastrzeżenie karty zostało zgłoszone w banku o godzinie 12.08, ale minutę wcześniej złodziej podjął z bankomatu 800 zł. Okazało się, że mógł to zrobić bez problemu, gdyż - jak przyznała sama poszkodowana - do karty był przyklejony numer PIN....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2703

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament