Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Media,Nowe technologie,Przemysł chemiczny,Budownictwo,Przemysl elektromaszynowy

22 sierpnia 2002 | Ekonomia | ZZ AM

MEDIA,

NOWE TECHNOLOGIE

Sony: w pogoni za konkurencją

Kunitake Ando, prezes Sony, największego producenta sprzętu audiowizualnego, zapowiedział wprowadzenie jesienią na rynki (najpierw japoński i amerykański) odbiorników TV z płaskimi ekranami. Sony, która w tym najszybciej rosnącym segmencie rynku audio-wideo dała się wyprzedzić konkurentom - firmom Sharp i Samsung - teraz stara się ich dogonić. Nowa linia płaskich odbiorników TV obejmie m.in. 30-calowy telewizor z ekranem ciekłokrystalicznym (LCD) w cenie ok. 700 tys. jenów (5,9 tys. USD) oraz 50-calowy z plazmowym ekranem w cenie 900 tys. JPY. Ekrany do telewizorów mają być dostarczone przez nie wymienionego z nazwy zewnętrznego dostawcę. (Reuters, ZZ)

ATMAN: rozbudowa łącz zagranicznych i krajowych

Przeznaczona do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2703

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament