Luksus po polsku
Luksus po polsku
(c) MURATOR
Choć ponad połowa Polaków - jak wynika z badań - szuka towarów najtańszych, to również drogie, luksusowe wyroby mają swoich klientów i utrwaloną pozycję na rynku. Towary takie kupowane są najczęściej przez osoby najlepiej sytuowane lub firmy. Interesują się nimi także kolekcjonerzy.
Obok supermarketów i bazarów z powodzeniem, zwłaszcza w dużych miastach, funkcjonują galerie i ekskluzywne butiki z drogimi i bardzo drogimi towarami. Większość produktów - od biżuterii poczynając, a na samochodach kończąc - można kupić za małe i bardzo duże pieniądze.
Drogo i bardzo drogo
- Nie udało nam się, jak dotąd, sprzedać w Polsce zegarka za 150 tys. zł - mówi Jacek Zagrobelny z Janeba Time - firmy, która jest dystrybutorem zegarków szwajcarskich Frederique Constant. Na naszym rynku wysoki pułap...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta