Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Luksus po polsku

27 listopada 2003 | Ekonomia | AS
źródło: Nieznane

Rzeźbione meble, dzieła sztuki, porcelana, bibeloty, kosztowna biżuteria

Luksus po polsku

(c) MURATOR

Choć ponad połowa Polaków - jak wynika z badań - szuka towarów najtańszych, to również drogie, luksusowe wyroby mają swoich klientów i utrwaloną pozycję na rynku. Towary takie kupowane są najczęściej przez osoby najlepiej sytuowane lub firmy. Interesują się nimi także kolekcjonerzy.

Obok supermarketów i bazarów z powodzeniem, zwłaszcza w dużych miastach, funkcjonują galerie i ekskluzywne butiki z drogimi i bardzo drogimi towarami. Większość produktów - od biżuterii poczynając, a na samochodach kończąc - można kupić za małe i bardzo duże pieniądze.

Drogo i bardzo drogo

- Nie udało nam się, jak dotąd, sprzedać w Polsce zegarka za 150 tys. zł - mówi Jacek Zagrobelny z Janeba Time - firmy, która jest dystrybutorem zegarków szwajcarskich Frederique Constant. Na naszym rynku wysoki pułap...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3087

Spis treści
Zamów abonament