Nawet z małym budżetem można zabłysnąć na rynku
Firma działająca na rynku od niedawna, ale już okrzepła i chcąca się rozwijać, zwykle dochodzi do wniosku, że bez reklamy ani rusz.
Dzieje się to wtedy, gdy firma chce zwiększyć sprzedaż, wejść na nowe rynki. Na przykład do tej pory sprzedawała tylko w województwie mazowieckim, a mogłaby także w podlaskim i lubelskim. Albo ma nowy produkt i zamierza wprowadzić go na rynek, a zarazem powiadomić o nim odbiorców. Otworzyła nowy punkt i chce do niego przyciągnąć klientów. Musi zareagować na ruch konkurentów. Ale potrzeba reklamy rodzi się też wtedy, gdy firma po prostu pragnie podtrzymać swój wizerunek w świadomości lokalnej społeczności.
- Dotychczasowe środki docierania do klientów, np. szyldy, wizytówki i tekstowe ulotki, mogą już nie wystarczać. Trzeba sięgnąć po reklamę - mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych, skupiającym 40 spośród największych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta