Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nawet z małym budżetem można zabłysnąć na rynku

05 sierpnia 2005 | Dobra firma | JD

JAK ZAPLANOWAĆ SKUTECZNĄ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ I KOMU POWIERZYĆ JEJ PROWADZENIE Nawet z małym budżetem można zabłysnąć na rynku Jeśli jesteś importerem lub producentem podpatrzonych w MTV supermodnych klapek z zawiniętym nosem w szpic, to reklamowanie ich w gazetach, których czytelnicy mają powyżej 25 lat, nie ma wielkiego sensu. Zanim rozpoczniesz kampanię reklamową, musisz najpierw dokładnie poznać swoich klientów i wiedzieć, czym chcesz ich przyciągnąć

Firma działająca na rynku od niedawna, ale już okrzepła i chcąca się rozwijać, zwykle dochodzi do wniosku, że bez reklamy ani rusz.

Dzieje się to wtedy, gdy firma chce zwiększyć sprzedaż, wejść na nowe rynki. Na przykład do tej pory sprzedawała tylko w województwie mazowieckim, a mogłaby także w podlaskim i lubelskim. Albo ma nowy produkt i zamierza wprowadzić go na rynek, a zarazem powiadomić o nim odbiorców. Otworzyła nowy punkt i chce do niego przyciągnąć klientów. Musi zareagować na ruch konkurentów. Ale potrzeba reklamy rodzi się też wtedy, gdy firma po prostu pragnie podtrzymać swój wizerunek w świadomości lokalnej społeczności.

- Dotychczasowe środki docierania do klientów, np. szyldy, wizytówki i tekstowe ulotki, mogą już nie wystarczać. Trzeba sięgnąć po reklamę - mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych, skupiającym 40 spośród największych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3603

Spis treści

Ekonomia

Ahold zniżkuje
Apel o obniżenie akcyzy
Apple: muzyka w Japonii
Bank Anglii obniżył stopy
Bez systemu i bez odpowiedzialności
Boeing: zamówienie dla Włochów
Chiny: głośno o juanie
DT bliski zakupu Tele.ring
Duży przelew z ZUS
Grupa zarabia, spółka matka traci
HSBC kupi Metris
Handel w wakacyjnym nastroju
Hiszpania: susza szkodzi zbożom
Inwestycje gwarantowane majątkiem
Jak daleko do euro
Komentarz giełdowy
Korekta była krótka
Koszty zarządzania wciąż spadają
Kryteria muszą być jasne
Litwa planowo do euro
Munich Re akceptuje ofertę UniCredito
Na giełdach królują spekulanci
Na giełdę w Wiedniu albo w Warszawie
Nasze, więc nie na sprzedaż
Nieatrakcyjna cena wezwania
Niemcy: zamówienia w przemyśle
Nowy prezes Kęt
OPEC: wydobycie w lipcu
Obroty brokerów w lipcu
Odchudzanie z przymusu
Plany Próchnika
Polskie zakupy Vitkovice Holding
Pomogła hossa na giełdzie
Pozwolenia na demontaż
Półrocze na plusie
Raymond odchodzi z Exxon
Rekordowy MIDWIG
Rosja szuka źródeł wzrostu
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Siódmy model Fiata dla Polski
Spadek w pierwszym półroczu
TDC: skok zysku
TP SA do kontroli
Total wycofał ofertę
Trzeba obniżyć
USA: znów 30-letnie papiery
Umowa Techmeksu
Unia Europejska skupi polski cukier
Unilever: zysk w dół
Wakacje nie zaszkodziły
Więcej nowych technologii
Wyborowa chce ograniczyć zatrudnienie
Wydarzenia dnia
Wykorzystano na razie jedną piątą
Wyniki Polleny Ewy
Wyniki nie przekonały inwestorów
Wypłata dotacji na zalesianie
Wysoki zysk Polkomtelu
Z Nokii do Shella
Z Tych znów wyjedzie cinquecento
Zakaz sprzedaży przez dwa lata
Złoty dalej zyskuje
Świaźinwest na sprzedaż
Zamów abonament