Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Coraz więcej fałszywych promocji

15 lipca 2006 | Prawo | MK MR
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

PRAWO KONSUMENCKIE Nieprawdziwa reklama produktu albo promocja, której nie było, uderzają klientów po kieszeni. W takiej sytuacji mogą jednak żądać zwrotu pieniędzy za zakupiony towar Coraz więcej fałszywych promocji Oszukani przez nieuczciwych sprzedawców mogą i powinni dochodzić swoich racji. Bywa, że cena po obniżce jest wyższa niż przed rozpoczęciem promocji (c) DAREK GOLIK

Pozwala na to ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz.U. z 2002 r. nr 14, poz. 1176 ze zm.; dalej: ustawa). Można bowiem reklamować towar nie tylko z powodu jego wad fizycznych, lecz także wtedy, gdy informacje i zapewnienia zamieszczane w reklamach są sprzeczne z prawdą. Dlaczego? Bo zapewnienia wyrażone w oznakowaniu towaru lub reklamie zalicza się do elementów składowych umowy....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3890

Spis treści
Zamów abonament