Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czytelnicy wolą iść do kiosku

30 października 2006 | Ekonomia | ML
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MEDIA Kłopoty z prenumeratą tygodników Czytelnicy wolą iść do kiosku W dobie spadającej sprzedaży tygodników opinii finansowy komfort wydawcom mogłaby zapewnić wysoka prenumerata. Szansa jest jednak wirtualna, bo ten rodzaj sprzedaży odchodzi w przeszłość

W prenumeracie rozchodzi się tylko ok. 10 proc. " Newsweeka", "Polityki" i "Wprost", a "Przekrój" w lipcu sprzedał ledwie 4 proc. Na świecie te proporcje są inne. Brytyjski " The Economist" co tydzień rozsyłał w prenumeracie aż 75 proc. sprzedanych egzemplarzy z ponad 1,1 mln sztuk. Nieco mniej niemiecki " Spiegel", który wysyła swoim prenumeratorom co tydzień ponad 40 proc. egzemplarzy, czyli blisko 450 tys. egz.

Zwiększenie prenumeraty przez polskie tygodniki byłoby argumentem dla domów mediowych i reklamodawców przy negocjowaniu długotrwałej współpracy. Wprawdzie reklamodawcy cenią segment tygodników ze względu na jego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3980

Spis treści
Zamów abonament