Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie dla Polaków

17 stycznia 1996 | Media, Internet | BM

Międzynarodowe nagrody Epica

Nie dla Polaków

W ubiegły piątek w sali Kongresowej Pałacu Kultury w Warszawie rozdano nagrody za najlepsze reklamy 1995 r. przyznawane w konkursie "Epica. Europe'sPremier Creative Awards". Ogółem wyróżniono 60 reklam (w tym 26 filmowych i 34 drukowane) . Polacy nie otrzymali żadnej nagrody, a nawet nie zakwalifikowali się do finału tego konkursu.

Najważniejsze wyróżnienie "Epica d'or" przypadło agencji Faulds Advertising Ltd. z Edynburga za kampanię przeprowadzoną dla BBC: Radio Scotland. Kodak Pro Prize -- za najlepsze zdjęcie reklamowe -- przyznano oddziałowi londyńskiemu agencji LIntas, za zdjęcie reklamowe dla pisma "The Economist" wykonane przez Michaela Thompsona. Spośród młodych fotografów (do 30. roku życia) najlepsze zdjęcie wykonał i nagrodę Young Kodak Prize otrzymał...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 649

Spis treści
Zamów abonament