Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek reklamy zwalnia tempo

08 października 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wydatki reklamowe
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki reklamowe

Kilkanaście miliardów dolarów mniej, niż szacowano, będzie wart w 2008 r. rynek reklamy

Jeszcze w lipcu analitycy Zenith Optimedia prognozowali, że wartość rynku reklamy skoczy o 6,6 proc., czyli ponad 32 mld dol. Wczoraj mocno skorygowali swoje prognozy do zaledwie 4,3 proc.

Mimo korekty wartość globalnego rynku reklamowego i tak przekroczy barierę pół biliona dolarów i ma sięgnąć 506,4 mld dol. Korekta prognoz nie ominęła...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8137

Spis treści
Zamów abonament