Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy są zgodne: stabilizacja w reklamie w 2010 roku

08 października 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Przyszły rok powinien  przynieść pierwszy pokryzysowy wzrost na światowym rynku reklamy.
źródło: Rzeczpospolita
Przyszły rok powinien przynieść pierwszy pokryzysowy wzrost na światowym rynku reklamy.

Choć kolejna firma obniżyła tegoroczną prognozę dla globalnego rynku reklamy, przewidywania dla branży są paradoksalnie coraz bardziej optymistyczne

Aegis Carat zwiększył wprawdzie skalę przewidywanego spadku wpływów z reklam na świecie w tym roku z 5,8 do 9,8 proc., ale jednocześnie w ślad za innymi firmami podkreślił, że w przyszłym roku globalnie spodziewa się już nawet pierwszych skromnych pokryzysowych zwyżek.

Będzie to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8442

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament