Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Serial ściąga turystów

29 marca 2010 | Kraj | Józef Matusz

Miasta walczą o ekipy telewizyjne, oferując im pieniądze

Ogólnopolska antena, wysoka oglądalność – czy może być lepsze miejsce i czas na reklamę? Samorządy mniejszych miast dostrzegły szansę i zaczynają kusić ekipy filmowe, które kręcą seriale. Twierdzą, że to skuteczniejsza metoda niż akcje billboardowe, kampanie medialne i promocje z udziałem celebrytów.

W ten sposób promują się od dawna większe miasta, m.in. Wrocław, Gdańsk, Łódź czy Kraków. Mniejsze też chcą przyciągnąć filmowców pieniędzmi.

Władze Rzeszowa przeznaczyły 700 tys. zł na serial historyczny „Bitwa Warszawska” realizowany na zlecenie TVP 1 przez Macieja Dejczera. Budżet 13-odcinkowego serialu sięga 10 mln...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8585

Spis treści
Zamów abonament