Czym przyciągnąć bogatego sceptyka
Salon samochodowy nowego wieku
Czym przyciągnąć bogatego sceptyka
Renault Scenic
(C) RENAULT
JĘDRZEJ BIELECKI
z Brukseli
Liczba około 170 mln samochodów krążących po szosach Europy Zachodniej z roku na rok tylko nieznacznie się zwiększa. Aby zrobić karierę na rynku jedynym wyjściem jest odebrać klienta konkurentom, oferując coś niespotykanego. Przestrzeń, bezpieczeństwo i frapujący kształt, ale niekoniecznie niska cena to recepta na sukces przekonują światowe koncerny motoryzacyjne podczas salonu motoryzacyjnego w Brukseli.
Organizowany raz na dwa lata salon to nie tylko okazja do prezentacji premier na skalę Europy czy świata, ale także kluczowy moment dla osiągnięcia dobrych wyników na rynku Beneluksu. Poprzeczka jest ustawiona wyjątkowo wysoko. Choć trzy kraje są bogate (tylko w 10-milionowej Belgii sprzedaje się niemal tyle samo aut, ile w Polsce, ale za to dużo droższych), nie ma tu "narodowego producenta" (jak we Francji i w Niemczech), przez co każdy startuje do klienta z mniej więcej tej samej pozycji. Salon, jak się przewiduje, odwiedzi blisko 800 tys. osób. Mogą oni zamówić od razu auto. Jak uważają fachowcy, sprzedanych tutaj zostanie 1/4 pojazdów, które w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta