Marketingowe niuanse TP SA
Marketingowe niuanse TP SA
Telekomunikacja Polska zdaje się niezbyt wysoko oceniać poziom intelektualny swoich klientów i opinii publicznej, skoro "zawieszenie" ostatniej podwyżki cen rozmów lokalnych, obowiązujące od 1 do16 stycznia, reklamowała hasłem "tańsze połączenia". Mam wątpliwości, czy ten sztuczny pomysł marketingowy na tyle pozytywnie wpłynął na wizerunek spółki, by usprawiedliwić wysokie koszty całostronicowych reklam w najważniejszych gazetach. Proponuję rzecz z gruntu oczywistą, by jako "tańsze" reklamować tylko te usługi, za które pobierana jest niższa opłata niż w okresie poprzedzającym. Od 1 do 16 stycznia rozmowy lokalne w TP nie były tańsze, lecz ich cena nie zmieniła się. Jednocześnie już od nowego roku znacznie wzrósł miesięczny abonament. Klienci Telekomunikacji - w tym ci, którzy nie śledzą niuansów polityki cenowej firmy - zasługują na poważniejsze traktowanie.
Bohdan Białorucki, Warszawa