Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internetowy drenaż dziennikarskich mózgów

23 lutego 2000 | Media, Internet | RO

Internetowy drenaż dziennikarskich mózgów Obserwatorzy rynku mediów w USA dostrzegli zjawisko odpływu utalentowanych dziennikarzy z mediów tradycyjnych (przede wszystkim prasy) do tzw. "dot.coms", czyli firm internetowych. Dla redaktorów gazet jest to już poważny problem. W powszechnej ocenie to nie entuzjazm dla internetu a pieniądze są podstawową przynętą, na którą serwisy internetowe wyławiają co zdolniejszych dziennikarzy. Więcej o tym interesującym zjawisku na stronach magazynu "Editor & Publisher"

Brak okładki

Wydanie: 1943

Spis treści
Zamów abonament