List do klienta; Dla czytelników dbających o klienta
- List do klienta - najpierw zgromadź adresy, potem podtrzymuj kontakt
- Konkurs "Rzeczpospolitej" i Energis Polska: Dla czytelników dbających o klienta Najpierw zgromadź adresy, potem podtrzymuj kontakt
List do klienta
Każdy klient jest wrażliwy na słowo pisane, zwłaszcza gdy osobiście napisze do niego właściciel małej firmy, sklepu czy restauracji.
Większość przedsiębiorców uważa, że na pisanie listów do klientów stać tylko duże firmy. Oni sami ograniczają swoją aktywność pisarską do wypełniania formularzy ZUS i podatkowych. Tymczasem każdy list czy ulotka, adresowane do konkretnego klienta, stanowią skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży. Trzeba tylko wiedzieć, co pisać i jak to zrobić, by zyskać, a nie stracić klienta.
Bezpieczne opakowanie
Marketing bezpośredni jest formą sprzedaży polegającą m. in. na wysyłaniu materiałów promocyjnych i przyjmowaniu zamówień pocztą. Od kilku tygodni jednak, zwłaszcza w USA, przeżywa głęboki kryzys związany z zagrożeniem bioterroryzmem. Obawa przed otrzymaniem przesyłki z bakteriami wąglika powoduje, że korespondencja sprzedażowa nie jest otwierana przez adresatów. Duże firmy, które zazwyczaj komunikowały się z klientami tą drogą, ograniczyły swoją listową aktywność. Tam, gdzie to możliwe, kontaktują się z
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta