Bitwa contra Bar
Bitwa contra Bar
Podczas pierwszego tygodnia emisji "Big Brother Bitwa" w TVN miał o milion widzów więcej niż "Bar" w Polsacie.
Większą widownię program TVN może zawdzięczać wydarzeniom sercowym. Dwoje uczestników po całym dniu flirtowania i niewinnego przytulania poszło na całość. W konkurencyjnym "Barze" miłosne historie rozwijają się znacznie delikatniej.
W niedzielę "Bar" wchodzi tylko na 15 minut na antenę, aby podać wyniki rywalizacji. W pozostałe dni oba programy nadawane są w tym samym czasie i tyle samo czasu trwają.
Reality shows - choć nie tak jak w pierwszych edycjach - ciągle przynoszą pieniądze z reklam, SMS-ów, wydawnictw prasowych itd. Koszt realizacji programu jest stosunkowo niewielki. Natomiast po wyznaniu Agnieszki Frykowskiej z programu TVN: "Dostali już ode mnie to, czego chcieli. Jestem przygotowana na wszystko" oglądalność przynajmniej "Big Brathera" nie jest zagrożona. B.K.