Dla prawników, księgowych i specjalistów od marketingu
Dla prawników, księgowych i specjalistów od marketingu
Przykłady certyfikowanych programów międzynarodowych
Pracownicy podnoszą kwalifikacje zawodowe na specjalistycznych szkoleniach. Powodzeniem cieszą się kursy na temat zmian przepisów, księgowości, rachunkowości czy podatków. Specjaliści od marketingu uczą się, jak najlepiej promować i sprzedawać produkty. Dla uczestników szkoleń ważne jest, kto je prowadzi. Liczy się nie tylko renoma firmy szkoleniowej, ale przede wszystkim wiedza i doświadczenie wykładowców.
Uczestnicy kursów chcą, by szkoleniowcy przy okazji podawania ogólnych informacji na omawiany przez nich temat, rozwiązywali także problemy, które pojawiają się w ich firmach. Łatwiej o to, jeśli pracodawca organizuje dla swych pracowników szkolenie zamknięte, czyli takie, w którym biorą udział tylko osoby pracujące w danej firmie. Wtedy prowadzący zajęcia może skupić się na problemach, które mają miejsce w konkretnej firmie. Jeśli jednak tematyka szkolenia związana jest np. ze zmianami przepisów prawa pracy, może się okazać, że taniej będzie wysłać jednego czy nawet kilku pracowników na tzw. szkolenia otwarte, w którym uczestniczą przedstawiciele z różnych firm.
Do szkoleń, które cieszą się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta