Nowe media zmienią marketing
08 lutego 2005 | Ekonomia | ZZ
ROZMOWA NA GORĄCO Nigel Morris, prezes sieci e-marketingowej Isobar Nowe media zmienią marketing Rozmowa z Nigelem Morrisem, prezesem sieci e-marketingowej Isobar Rz: Internet wniósł do biznesu nowe formy marketingu i reklamy, ale skąd bierze się przekonanie, że media elektroniczne są przyszłością marketingu? Czy nie ma pan obaw, że pęknie kolejna "bańka internetowa"?
NIGEL MORRIS: Mimo upadku wielu firm, które powstawały w czasach internetowego boomu, Internet nie znikł. Jego wykorzystanie przez konsumentów wzrosło. A to podstawa dla marketingu, dla prezentacji marek i firm oraz ich...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta