Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firma buduje dobre relacje z prasą

30 marca 2011 | Prawo i praktyka | Łukasz Sławatyniec

Coraz częściej przedsiębiorcy przekazują dziennikarzom i opinii publicznej tylko wybrane informacje

Taka praktyka z wielu powodów jest korzystniejsza dla przedsiębiorców niż całkowite zamknięcie się wobec mediów. Dla dziennikarzy, bo otrzymują choć część pożądanych informacji. Dla firm, bo mają wpływ na to, co się o nich pisze.

Ograniczenia w przekazywaniu mediom informacji mają swoje oparcie w prawie prasowym. W tym zakresie ustawa daje jednak narzędzia obu stronom potencjalnego sporu: firmom i dziennikarzom.

Na ogół trzeba informować

Prawo nakazuje przedsiębiorcom udzielanie prasie informacji o swojej działalności. Zwolnieni są oni z tego obowiązku, gdy na mocy odrębnych przepisów informacja jest objęta tajemnicą lub narusza prawa do prywatności....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8890

Spis treści
Zamów abonament