Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lepsze piwa w dyskontach

14 maja 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Małe sklepy tracą  na znaczeniu
źródło: Rzeczpospolita
Małe sklepy tracą na znaczeniu

anie sklepy są coraz atrakcyjniejsze dla producentów markowych piw

 

Notowana na GPW grupa Żywiec liczy, że w tym roku sprzedaż Żywca, jej flagowej marki, urośnie o kilka procent. Popyt na nią ma napędzić nowe opakowanie, które w  piątek oficjalnie zaprezentowała.

Nową butelkę jako pierwsi od trzech tygodni mogą kupić mieszkańcy okolic Żywca, gdzie powstaje piwo. Wkrótce będzie można kupić ją w całym kraju, w tym także w Biedronce, największej sieci dyskontów w Polsce.

Oprócz Żywca grupa sprzedaje tam marki Heineken, Warka i Leżajsk. Niewykluczone, że ta ostatnia wkrótce trafi tam także w wersji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8927

Spis treści
Zamów abonament