Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak dbać o relacje z klientem

27 września 2011 | Private Banking & Wealth Management
Barbara Stęchły, dyrektor departamentu bankowości prywatnej w Raiffeisen Bank Polska
źródło: Rzeczpospolita
Barbara Stęchły, dyrektor departamentu bankowości prywatnej w Raiffeisen Bank Polska

Barbara Stęchły, dyrektor departamentu bankowości prywatnej w Raiffeisen Bank Polska

Polska bankowość, która uchodzi za bardzo konkurencyjną, zaawansowaną technologicznie i przede wszystkim dobrze zarządzaną z punktu widzenia ryzyka, co pozwoliło uniknąć problemów, jakie stały się udziałem zachodnich instytucji finansowych od 2008 r., przynajmniej w jednej sferze ma do nadrobienia wobec nich spory dystans. Chodzi o bankowość prywatną, jak to się często z emfazą podkreśla, creme de la creme biznesu bankowego.

Pocieszające jest to, że stopniowo ten proces dostosowania standardów obowiązujących w polskim private banking do zachodniego poziomu postępuje. Jednym z jego akceleratorów był ostatni, a w zasadzie ciągle trwający kryzys, który zmienił sposób postrzegania tej usługi przez klientów.

Bankowość prywatna jest w Polsce ciągle we wczesnej fazie rozwoju. A okres młodości to szybki wzrost, duża skłonność do ryzyka, która może być postrzegana...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9041

Wydanie: 9041

Spis treści
Zamów abonament