Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mało witryn ma wersje na komórki

27 września 2011 | Ekonomia | ML
Globalne wpływy z mobilnej reklamy
źródło: Rzeczpospolita
Globalne wpływy z mobilnej reklamy

Tylko niecała jedna czwarta (23,75 proc.) z 10 tys. największych witryn świata ma wersje dla mobilnych użytkowników

To wprawdzie więcej niż jeszcze w styczniu, kiedy analogiczny współczynnik wynosił 14,32 proc., ale wciąż zaskakująco mało. Nieznacznie wyższy odsetek mają same tylko strony wydawców internetowych (definiowanych jako właściciele witryn zamieszczających reklamy): we wrześniu „mobilne" witryny miało 25,67 proc. z nich (przy 14,67 proc. w styczniu) – podaje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9041

Wydanie: 9041

Spis treści
Zamów abonament