Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przychody z reklamy w radiu wzrosną

28 września 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Radio na świecie. Gros wpływów zapewniają rozgłośniom reklamy. Najmocniej wzrośnie  jednak do 2015 roku rynek opłat za nieobecne w Polsce płatne radio satelitarne.
źródło: Rzeczpospolita
Radio na świecie. Gros wpływów zapewniają rozgłośniom reklamy. Najmocniej wzrośnie jednak do 2015 roku rynek opłat za nieobecne w Polsce płatne radio satelitarne.

Za cztery lata globalny rynek radiowy będzie wart już 53,1 mld dol., o 15 proc. więcej niż w tym roku – wynika z prognoz PricewaterhouseCoopers.

Najszybciej rosnącymi wpływami radia będą przychody reklamowe, które w tym roku przyniosą branży 67,7 proc. wszystkich przychodów.

Na największym rynku radiowym w Ameryce Północnej najszybciej będą się zwiększać w tym czasie przychody z reklam...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9042

Wydanie: 9042

Spis treści
Zamów abonament