Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Docenić telefon i lekarza od firmy

30 listopada 2011 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Korzyść dla specjalisty
źródło: Rzeczpospolita
Korzyść dla specjalisty

70 proc. pracowników zaniża wartość swego wynagrodzenia i otrzymywanych od firmy dodatkowych świadczeń

– W Polsce za benefity uważa się dobra luksusowe niezwiązane z wykonywaną pracą. Informacja o dużej części kosztów ponoszonych przez firmy na rzecz pracowników nie dociera do nich, przez co traci się motywacyjny i retencyjny potencjał dodatkowych świadczeń – argumentował Kazimierz Sedlak, szef firmy doradczej Sedlak & Sedlak, podczas zorganizowanej przez nią konferencji „Pieniądze to nie wszystko". Przypominał niedawne badania organizacji Corporate Leadership Council, według których 70 proc. pracowników nie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9094

Wydanie: 9094

Spis treści

Dług i dłużnik

Mieszkania i nieruchomości we Wrocławiu

Zamów abonament