Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Komputer może być tylko zabawką

03 grudnia 2011 | Kraj | Renata Czeladko

W nauczaniu wciąż najważniejsze pozostaje to, co jest jego treścią – mówi ekspert zajmujący się wykorzystaniem technologii w edukacji

Rz: Jaki jest wpływ nowych technologii na uczenie?

James G. Ptaszynski, dyrektor z Microsoft: Potencjalny czy rzeczywisty? To zasadnicze pytanie. Dlatego, że potencjał nowych technologii jest ogromny. Na co dzień korzystamy z nich bardzo często, np. używamy Twittera, Facebooka. Ale nie wykorzystujemy możliwości, jakie dają nowe technologie systemowo, nie włączamy ich do programów nauczania.

Mamy w szkole uczyć, jak korzystać z Facebooka?

Nie musimy tego robić. Uczniowie wiedzą, jak z niego korzystać. To, co powinniśmy robić, to włączać...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9097

Wydanie: 9097

Spis treści
Zamów abonament