Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Producenci liczą na małe stacje

02 marca 2012 | Ekonomia | mag­da­le­na le­mań­ska
Reklama tv nie rośnie, ale stacje inwestują
źródło: Rzeczpospolita
Reklama tv nie rośnie, ale stacje inwestują

telewizja| Mimo kryzysu firmy produkujące dla telewizji mają coraz więcej zamówień ze stacji tematycznych

Choć pro­gno­zy dla ryn­ku re­kla­my te­le­wi­zyj­nej na ten rok są ma­ło en­tu­zja­stycz­ne (TVN po­dał, że ry­nek re­kla­mo­wy w tym ro­ku ra­czej nie uro­śnie), pro­du­cen­ci te­le­wi­zyj­ni nie są za­ła­ma­ni. W spół­kach pro­du­cenc­kich co­raz wię­cej au­tor­skich za­mó­wień skła­da­ją ma­łe sta­cje, któ­re jesz­cze nie­daw­no głów­nie ku­po­wa­ły go­to­we pro­duk­cje. – To co­raz licz­niej­si, do­brzy i so­lid­ni klien­ci. Ich zwięk­szo­ną ak­tyw­ność wi­dać już po na­szych ob­ro­tach. Nie jest to re­wo­lu­cja, te zmia­ny za­cho­dzą po­wo­li – mó­wi „Rz" Ry­szard Si­bil­ski, dy­rek­tor za­rzą­dza­ją­cy En­de­mol Pol­ska. Jak do­da­je,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9172

Wydanie: 9172

Spis treści

Magazyn tv

Zamów abonament