Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lot został odwołany, żądajmy rekompensaty

28 kwietnia 2012 | Prawo | Łukasz Sitek

Pasażer ma prawo dochodzić odszkodowania i zadośćuczynienia za wyrządzoną szkodę

Osoby podróżujące liniami lotniczymi do jakiegokolwiek kraju unijnego (lub Szwajcarii) znajdują się pod ochroną rozporządzenia WE 261/2004 z 11 lutego 2004 r. ustanawiającego wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład, odwołania lub dużego opóźnienia lotu.

Jeśli lot jest opóźniony, przewoźnik ma obowiązek zapewnić pasażerom m.in. bezpłatnie posiłki i napoje w ilościach adekwatnych do czasu oczekiwania....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9220

Wydanie: 9220

Spis treści
Zamów abonament