Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wygrywają edukacja i programy lojalnościowe

10 maja 2012 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Rynek książek w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Rynek książek w Polsce

Najlepiej radzą sobie wydawcy specjalistyczni i mający bazy klientów

W czołówce naszego zestawienia wyników wydawnictw w Polsce dominują firmy wyspecjalizowane w publikacjach branżowych, szkoleniowych i edukacyjnych.

Pierwsza trójka to Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, które – jako jedyne – pokonały granicę 200 mln zł pozyskanych przychodów w 2011 roku, wydawnictwo Nowa Era (podręczniki) oraz Wolters Kluwer Polska (książki dla specjalistów, m.in. z zakresu zarządzania, biznesu i prawa). – Tak to wygląda wszędzie na świecie: dominują te wydawnictwa, które są potrzebne do pracy lub nauki. Ludzie kupują je, bo po prostu muszą. Nie wyobrażam sobie prawnika, który nie zna nowych przepisów – mówi Włodzimierz Albin, prezes wydawnictwa Wolters Kluwer Polska i – od wczoraj...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9228

Wydanie: 9228

Spis treści
Zamów abonament