Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zagraniczna promocja to szansa na wyjście w świat

18 maja 2012 | Prawo i praktyka | Michał Kołtuniak

Bezpośrednie rozmowy i pokazanie własnych towarów lub zaprezentowanie usług może być skuteczniejsze niż wysyłanie ofert w wersji elektronicznej lub papierowej

Udział w zagranicznych targach lub misjach gospodarczych, chociaż często kosztowny i wymagający przygotowań oraz dużego zaangażowania, to jeden z najlepszych sposób promocji własnej firmy. Jest to szczególnie ważne, gdy przedsiębiorca myśli o zagranicznej ekspansji. Bezpośrednie spotkanie, rozmowa w cztery oczy, to najlepszy sposób na poznanie i weryfikację rzeczywistych intencji potencjalnego partnera.

To także możliwość poznania ofert konkurencji i rozeznania się na rynku, na którym działa firma. Dzięki zebraniu w jednym miejscu i w tym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9235

Wydanie: 9235

Spis treści
Zamów abonament