Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ludwik podbija wschodnie rynki

18 maja 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Rynek rośnie, a konkurencja jest spora
źródło: Rzeczpospolita
Rynek rośnie, a konkurencja jest spora

Najpopularniejszy w Polsce płyn do mycia naczyń pojawia się w sklepach w Rosji, Rumunii czy Kazachstanie

Ludwik to przykład marki, która mimo upływu czasu wciąż ma mocną pozycję rynkową. Mimo to jej właściciel stara się także szukać nowych rynków zbytu.

– Jednym z elementów naszej strategii jest wzrost udziału sprzedaży eksportowej do ok. 10 proc. w 2015 r. Nawozy mineralne sprzedajemy już w krajach Europy Zachodniej i Rosji, chemię gospodarczą zaś, zwłaszcza marki Ludwik, głównie na Wschodzie – mówi „Rz" Mirosław Wilczyński, prezes grupy Inco. – Chodzi o nasz region, ale także Rosję i byłe radzieckie republiki, jak Armenia czy Kazachstan. Rozważamy także uruchomienie w Rosji produkcji płynu Ludwik. Dzięki temu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9235

Wydanie: 9235

Spis treści
Zamów abonament