Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najważniejsze niskie ceny

20 sierpnia 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Polacy nie kierują się marką, lecz ceną produktu
źródło: Rzeczpospolita
Polacy nie kierują się marką, lecz ceną produktu

Powoli kończy się sezon letnich wyprzedaży. Nie oznacza to jednak, że ceny ubrań przestaną spadać

Rynek odzieżowy i obuwniczy już od dawna odczuwa najmocniej spadek popytu i większą skłonność do ograniczania wydatków konsumpcyjnych. W badaniach właśnie ta kategoria wskazywana była zazwyczaj jako jedna z pierwszych, na której Polacy planują oszczędzać.

Dlatego nie ma się co dziwić, że firmy wszelkimi sposobami starają się zachęcać klientów, aby z kupowania ubrań czy butów jednak nie rezygnowali. W tym roku letnia wyprzedaż w wielu sieciach rozpoczęła się już na początku czerwca – aż o miesiąc wcześniej, niż działo się to w latach poprzednich.

Taniej w sieci

Choć w tradycyjnych sklepach w centrach handlowych posezonowe obniżki cen już się kończą, to nadal w najlepsze trwają w Internecie. Z analizy wykonanej przez firmę PayU wynika, że na największe obniżki można liczyć w e-sklepie Cropp – rabaty wahają się od 50 do 75 proc. W przypadku marki House można liczy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9313

Wydanie: 9313

Spis treści
Zamów abonament