Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienta trzeba informować

05 września 2012 | Prawo | Agnieszka Smolarczyk

Przepisy pozwalają biurom podróży na modyfikację istotnych warunków umowy jeszcze przed wyjazdem. Wzrosnąć może też cena wycieczki. Tyle że nie zawsze

Zmiana warunków umowy z powodu okoliczności niezależnych od siebie powinna się odbywać na warunkach określonych w przepisach ustawy o usługach turystycznych (art. 14 ust. 5–7). O takiej zmianie biuro powinno powiadomić niezwłocznie klienta, który może albo przyjąć proponowaną zmianę umowy, albo od umowy odstąpić (przysługuje mu wtedy natychmiastowy zwrot wpłaconych przez niego pieniędzy, nie ma też...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9327

Wydanie: 9327

Spis treści
Zamów abonament