Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Centrom usług grozi niedobór talentów

05 września 2012 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Wzrost Wymagań
źródło: Rzeczpospolita
Wzrost Wymagań

Trzy czwarte centrów nowoczesnych usług ma problemy ze zdobyciem odpowiednich kandydatów do pracy

Statystyczny pracownik centrum nowoczesnych usług biznesowych (BPO/SSC) to trzydziestolatek po studiach, który doskonale zna co najmniej jeden język obcy i ma cenne dla pracodawcy kilkuletnie doświadczenie zawodowe – wynika z badania agencji zatrudnienia ManpowerGroup.

Jej dane potwierdzają dobrą koniunkturę w branży, która jako jedna z niewielu, systematycznie zwiększa  liczbę pracowników, rekrutując zarówno absolwentów, jak i specjalistów. To m.in. efekt nowych inwestycji, takich jak choćby projekt grupy WNS Global z Indii, która w swym uruchamianym teraz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9327

Wydanie: 9327

Spis treści
Zamów abonament