Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Motoryzacja: firmy ratują rynek

22 listopada 2012 | Ekonomia | Adam Woźniak
Najpopularniejszym autem firmowym jest skoda
źródło: Rzeczpospolita
Najpopularniejszym autem firmowym jest skoda

Przedsiębiorcy kupują już 55 proc. wszystkich aut. Popyt wśród osób prywatnych jest coraz słabszy

W pierwszych dziesięciu miesiącach roku firmy kupiły 125,2 tys. samochodów. To o jedną dziesiątą więcej niż przed rokiem. W tym samym czasie zakupy prywatnych nabywców zamknęły się na poziomie 101,6 tys. aut z przeszło 7-procentowym spadkiem. Zmieniły się także proporcje udziałów rynkowych. O ile rok temu udział aut firmowych wynosił w łącznej sprzedaży samochodów 50,1 proc., o tyle teraz zwiększył się do 55,1 proc. W samym październiku wzrost rejestracji aut firmowych zbliżył się do jednej piątej wyniku z października ubiegłego roku.

– W tym roku to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9393

Wydanie: 9393

Spis treści
Zamów abonament