Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Esemesowe pułapki organizatorów loterii

16 kwietnia 2013 | Prawo i praktyka | Michał Kołtuniak

Sugerowanie w reklamie konkursu, że każdy los wygrywa, jest zakazane, gdy jest to niezgodne z prawdą. Takie działanie wprowadza bowiem w błąd i może negatywnie wpływać na decyzje podejmowane przez adresatów ofert

Dwóch przedsiębiorców organizowało konkursy, w których wystarczyło wysłać krótką informację tekstową (SMS), aby walczyć o nagrody. Stosowane przez nich praktyki, w tym regulaminy konkursów oraz treść przekazywanych konsumentom informacji, stały się przedmiotem zainteresowania urzędu antymonopolowego.

W wyniku wszczętych postępowań postawione zostały zarzuty stosowania niedozwolonych, względem najsłabszych uczestników rynku, praktyk. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9513

Wydanie: 9513

Spis treści
Zamów abonament