Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie jest darmową usługą taka, za którą wcześniej czy później trzeba zapłacić

16 kwietnia 2013 | Prawo i praktyka | Michał Kołtuniak

Darmowy lunch nie istnieje. Ostatecznie zawsze ktoś wystawi za niego rachunek, a ktoś będzie musiał za niego zapłacić. Pytanie tylko, kto: firma czy konsument? Czasem zdarza się bowiem, że firmy kuszą ofertami testowania pewnych wyrobów lub usług za darmo. I nie ma w tym nic złego, o ile w takim wypadku to testowanie rzeczywiście odbywa się nieodpłatnie.

W przeciwnym razie, wysyłając tego typu komunikat, a w praktyce postępując inaczej, firma narusza interesy konsumentów, wprowadzając ich...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9513

Wydanie: 9513

Spis treści
Zamów abonament