Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej promocji na nowe auta

17 lipca 2013 | Ekonomia | Danuta Walewska
W większości krajów sprzedaż nadal w dół
źródło: Rzeczpospolita
W większości krajów sprzedaż nadal w dół

Sprzedaż samochodów osobowych w Europie spadła w czerwcu o 6,3 proc. w porównaniu z czerwcem 2012. Polska to jeden 
z nielicznych krajów, gdzie sprzedaż wzrosła.

W całej Europie sprzedano 1,18 mln aut i było to najmniej od 20 lat – poinformowała organizacja europejskich producentów samochodów ACEA. Zdaniem Carlosa Da Silvy, analityka IHS Automotive, sprzedaż będzie nadal spadała, ale już wolniej niż w poprzednich miesiącach. Z kolei według analityka Commerzbanku Sachy Gommela ten spadek szybko nie zostanie wyhamowany.

Coraz trudniej jest znaleźć chętnych do kupna samochodów, mimo nieustannych promocji, które „wykrwawiają" producentów i dilerów. I wiadomo, że kiedy promocje się skończą, sprzedaż spadnie jeszcze bardziej.

Hyundai we Francji proponuje np. „dwa auta w cenie jednego" – kupując ix35, jako bonus za jedno euro można kupić mały i10. W Hiszpanii koreańska marka...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9589

Wydanie: 9589

Spis treści
Zamów abonament