Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy przekazanie próbek jest działaniem reklamowym

06 września 2013 | Prawo i praktyka | Piotr Kwaśny

- Jako producenci odzieży roboczej dostarczamy firmom ubrania dostosowane do różnych warunków pracy. Ze względu na specyficzne wymogi naszych klientów przekazujemy im kilka sztuk odzieży roboczej w celu przetestowania, czy spełniają one określone parametry

Czy w związku z tym, że odzież zawsze jest przekazywana do konkretnych partnerów biznesowych, istnieje ryzyko, że koszt przekazywanej odzieży zostanie uznany za wydatek reprezentacyjny, a nie reklamowy? – pyta czytelnik.

Wydanie próbek towarów kontrahentom ma na celu popularyzację danego towaru i zachęcenie potencjalnych nabywców do jego zakupu. Przekazywanie próbek produkowanych (czy też dystrybuowanych) towarów powinno być postrzegane jako działanie o charakterze reklamowym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9632

Wydanie: 9632

Spis treści

Moje Podróże

Media planet

Rzecz o biznesie

Zamów abonament