Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Motostrategie na czas kryzysu

16 września 2013 | Ekonomia | Danuta Walewska
Fiat stawia na nowe odmiany głównych modeli
źródło: AP
Fiat stawia na nowe odmiany głównych modeli
Chevrolet Trax pomaga tańszej marce GM
źródło: Chevrolet
Chevrolet Trax pomaga tańszej marce GM

Renault/Nissan ma metodę: to ucieczka do przodu. 
Podobnie uważają producenci marek premium – Daimler, BMW, Infiniti.

Korespondencja z Frankfurtu

Eksperci od ostatniego czwartku analizują pierwsze pomysły na przetrwanie kryzysu wystawców Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie (kończy się 22 września). Zastanawiają się, którzy z prezesów koncernów mają rację. Czy firmy z segmentu premium, czy Sergio Marchionne, prezes Fiata/Chryslera, który zdecydował, że Fiat w tym roku we Frankfurcie pokaże po prostu „więcej tego samego", czyli nowe odmiany i kolory sztandarowych modeli, a więc wariacje na temat Fiata 500 i Pandy?

Ryzyko premiery

– Wypuszczanie premierowego modelu w takiej sytuacji, jaka panuje dzisiaj w europejskiej motoryzacji, to samobójstwo. Kiedy ostatecznie rynek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9640

Wydanie: 9640

Spis treści
Zamów abonament