Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja musi dotyczyć działalności świadczeniodawcy

17 marca 2014 | Ekspert księgowy

Spółka, która zorganizowała dla sprzedawców akcję motywacyjną z kuponami premiowymi, 
ma obowiązek wystawić im informacje PIT-8C.

Spółka zajmuje się działalnością handlową, a w szczególności sprzedażą materaców i poduszek jednej marki. We wniosku o interpretację wyjaśniła, że w celu wypromowania swojej firmy jako nowego podmiotu na rynku oraz promocji oferowanych produktów zorganizowała akcję „Najlepsi sprzedawcy". Promocja ta była skierowana do osób fizycznych zatrudnionych jako sprzedawcy u dystrybutora produktów. Poległa na tym, że sprzedawca, który wziął udział w promocji, mógł otrzymać od wnioskodawcy kupony premiowe. W danej edycji promocji uczestnik mógł otrzymać kupony o łącznej wartości nieprzekraczającej 200 zł. Kupony upoważniały do nabywania towarów i usług w placówkach handlowych, które mają umowy z firmą dystrybuującą je. Sama promocja nie była skierowana do pracowników spółki ani do osób pozostających z nią w stosunku cywilnoprawnym.

Podatniczka uważała, że działania podejmowane przez nią w ramach tej akcji miały charakter promocji i reklamy. W konsekwencji, nieodpłatne świadczenie związane ze skorzystaniem przez uczestnika promocji z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 9790

Wydanie: 9790

Spis treści

Pierwsza strona

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament