Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

W pogoni za oczekiwaniami klientów

29 maja 2014 | Nowoczesne technologie
źródło: 123RF

Konsumeryzacja, czyli używanie prywatnych urządzeń elektronicznych w sieciach firmowych, badania zdalne zachowań konsumenta i rozproszona produkcja przy użyciu drukarek 3D – to technologie, które biznes uznaje za najbardziej obiecujące i w które będzie inwestować. Liczy, że dzięki nim zmniejszy koszty i zwiększy konkurencyjność.

Technologia w biznesie jest z jednej strony „źródłem nieustannych kłopotów i niemożliwości", zaś z drugiej „źródłem nieustających nadziei na poprawę pozycji rynkowej" – tak uważa Paul Glen, prezes firmy konsultingowej Leading Geeks zajmującej się w USA wdrożeniami teleinformatycznymi w średnich przedsiębiorstwach. Jego zdaniem oczekiwania biznesu wobec najnowszych technologii są „wypadkową dwóch składowych". Pierwszą jest znajomość nowoczesnych technologii. Drugą – oczekiwania klientów, zwłaszcza najważniejszych klientów korporacyjnych.

Wygoda i niezawodność

Oczekiwania klientów wobec firm dysponujących nowoczesną technologią są znane: przedstawiły je na zeszłorocznej konferencji „IT w instytucjach finansowych" Justyna Kesler, wiceprezes zarządu w ING Banku Śląskim, oraz Ewa Hadasz, account manager Pionu Bankowości Korporacyjnej i Klientów Strategicznych w ING Banku Śląskim. Według nich klienci oczekują m.in. przejrzystych produktów i usług, wygody,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9850

Wydanie: 9850

Spis treści
Zamów abonament