Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy nie potrafią podnosić cen

15 września 2014 | Ciekawa ekonomia
Wojny cenowe  wciąż występują bardzo często
źródło: Rzeczpospolita
Wojny cenowe wciąż występują bardzo często

W Polsce i na świecie wciąż najczęściej o klientów walczy się właśnie na ceny. Firmy widzą w tym wojnę wywołaną przez konkurentów.

Wystarczy zwrócić uwagę na przekaz reklam, aby się okazało, że konkurencja cenowa to wciąż najpopularniejsza metoda walki o klienta. Potwierdza to także międzynarodowe badanie firmy doradczej Simon-Kucher & Partners (SKP), w którym aż 83 proc. firm zadeklarowało, że spotyka się z rosnącą presją cenową. W Polsce odczuwa ją tylko nieznacznie mniej (81 proc.).

Na świecie aż 58 proc. przedsiębiorstw przyznaje, że obecnie prowadzi jakąś wojnę cenową. – 89 proc. uczestników o jej wywołanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9941

Wydanie: 9941

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament