Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznes docenia korzyści z CSR

26 listopada 2014 | Ciekawa ekonomia
Firmy liczą głównie na wizerunkowy atut CSR
źródło: Rzeczpospolita
Firmy liczą głównie na wizerunkowy atut CSR

Już 77 proc. dużych i średnich firm w Polsce uważa, 
że społecznie odpowiedzialna działalność poprawia wyniki finansowe.

Jeszcze więcej przedsiębiorstw zdaje sobie dzisiaj sprawę ze znaczenia CSR we współczesnym biznesie. W badaniu, które firma audytorsko-doradcza KPMG przeprowadziła we wrześniu br. wśród 101 przedstawicieli dużych i średnich firm w Polsce, aż 96 proc. z nich stwierdziło, że powinnością biznesu jest odpowiadanie na wyzwania społeczne i ekologiczne.

Niemal tyle samo docenia konkretne korzyści wynikające z działań wynikających ze społecznej odpowiedzialności biznesu....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10001

Wydanie: 10001

Spis treści
Zamów abonament