Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Transport

13 marca 2015 | Nauka

Dla Krakowa najlepszym rodzajem będzie zautomatyzowane bezzałogowe premetro, rozwiązanie pośrednie pomiędzy klasycznym metrem a szybkim tramwajem, przebiegające pod ziemią, a także po powierzchni terenu oraz po estakadach. Koszt pierwszej linii to 7–9 mld zł. Studium na ten temat opracowali naukowcy z Katedry Geomechaniki, Budownictwa i Geotechniki AGH.—pap, k.k.

Wydanie: 10089

Wydanie: 10089

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament