Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznes ma problem z uczciwością

25 maja 2015 | Dobra Firma
Zróżnicowany wizerunek przedsiębiorców
źródło: Rzeczpospolita
Zróżnicowany wizerunek przedsiębiorców

Najlepiej oceniane cechy polskich przedsiębiorców to pracowitość i profesjonalizm, najgorzej – uczciwość 
i terminowość – wynika 
z badań Rzetelnej Firmy.

Wizerunek przedsiębiorców w oczach Polaków nie jest najgorszy. Aż 60 proc. Polaków uważa, że właściciele firm ciężko pracują (przeciwnego zdania jest tylko 12 proc.), a 57 proc., że są profesjonalni w tym, co robią (na „nie" jest 13 proc). – tak wynika z sondażu przeprowadzonego przez TNS na zlecenie Rzetelnej Firmy.

Odrobinę mniej, bo 56 proc., respondentów dostrzega oszczędność rodzimych przedsiębiorców (a według 16 proc. są rozrzutni). Kreatywność i innowacyjność zostały ocenione pozytywnie odpowiednio przez 56 proc. i 55 proc. Polaków, a negatywnie przez 16 proc. i 13 proc.

Najsłabiej wizerunek przedsiębiorców wypada pod względem rzetelności, terminowości i uczciwości – wskazań pozytywnych jest poniżej 50 proc., a negatywnych odpowiednio 19, 21 i 23 proc....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10149

Wydanie: 10149

Spis treści
Zamów abonament