Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie wolno ukrywać prawdziwego celu praktyki handlowej

05 czerwca 2015 | Prawo w biznesie | Michał Kołutniak

Zapraszając na pokaz, sprzedawca powinien wyraźnie poinformować, że jego celem jest sprzedaż produktów. Zatajanie takiej informacji jest niezgodne z prawem. Podobnie jak prezentowanie uprawnień przysługujących klientom na podstawie przepisów jako czegoś wyjątkowego.

– Chcielibyśmy zaprosić państwa na spotkanie, które dotyczyć będzie tematyki zdrowia. Będzie można dowiedzieć się, jak radzić sobie z bólem kręgosłupa, stawów, z chorobami układu mięśnio-szkieletowego – w ten sposób na pokazy produktów paramedycznych i garnków zapraszali dzwoniący do konsumentów przedstawiciele Medic Splendor z Poznania. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował ukrywanie handlowego celu prezentacji.

Nieuczciwe działanie

Takie działanie stanowi bowiem nieuczciwą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10158

Wydanie: 10158

Spis treści
Zamów abonament