Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Warto wybrać ryczałt od zarobku z reklam w sieci

08 stycznia 2016 | Prawo | Przemysław Wojtasik

Osoby, które chcą płacić niższy podatek od przychodu z ogłoszeń w internecie, muszą do 20 stycznia poinformować o tym urząd skarbowy.

przemysław Wojtasik

Fiskus zgadza się już na to, aby osoby, które zarabiają na reklamach w internecie, płaciły tylko 8,5-proc. ryczałtowy podatek. Może to dać spore oszczędności.

– W ten sposób można rozliczać zarówno drobne zarobki z blogów czy hobbystycznych stron, jak i przychody z dużych przedsięwzięć, np. aplikacji mobilnych czy programów komputerowych wykorzystywanych w biznesie internetowym – mówi doradca podatkowy Tomasz Piekielnik. – Trzeba tylko odpowiednio ułożyć swoje interesy, tak aby przychody z udostępniania powierzchni pod reklamy były oddzielone od innych. Wtedy można je rozliczać niskim ryczałtem.

Skarbówka ustępuje po latach sporów

Przypomnijmy, że fiskus przez wiele lat nie zgadzał...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10338

Wydanie: 10338

Spis treści
Zamów abonament