Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak sponsorować sport? Jak inwestycję, a nie kaprys prezesa!

09 maja 2016 | Ekonomia
Andrzej Malinowski, prezydent Pracodawców RP
źródło: materiały prasowe
Andrzej Malinowski, prezydent Pracodawców RP

Andrzej Malinowski, prezydent Pracodawców RP

Wiedzą Państwo, że w ubiegłym roku nakłady na sponsorowanie imprez i klubów sportowych sięgnęły w naszym kraju niemal 4 mld zł? To, że sport stał się jednym z kół zamachowych gospodarki, jest po prostu faktem, nad którym nie ma sensu dyskutować. Kwoty przeznaczane na sport w ostatnich 15 latach wzrosły mniej więcej 20-krotnie. I nie ma się co dziwić, w epoce globalnego rynku nawet emocje dadzą się przeliczyć na pieniądze. A co dopiero, gdy są to emocje porywające miliony ludzi?

Duża część z tej kwoty przypada na spółki kontrolowane przez Skarb Państwa, bo to one stanowią znaczącą część listy największych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10440

Wydanie: 10440

Spis treści
Zamów abonament