Majowe starcie na reklamy i promocje
Sieci mobilne walczą o przenoszących numer
urszula Zielińska
Rok 2016 przyniósł wyraźne ożywienie na rynku telefonii na kartę (prepaid), ale dopiero majowa kampania reklamowa Orange Polska wywołała prawdziwe emocje. A to dlatego, że Orange, promując w telewizji, internecie i na ulicznych tablicach swoją ofertę dla osób przenoszących numer komórkowy, uciekł się do reklamy porównawczej i nie uwzględnił w niej najnowszych zmian w ofertach konkurencji. Najmocniej oburzył się T-Mobile Polska. Orange zestawił swój pakiet usług za 26 zł miesięcznie z ofertą T-Mobile za 40 zł, choć u tego dostawcy trwała od pewnego czasu promocja z pakietem usług po doładowaniu za 25 zł.
Czerwona kartka
T-Mobile wezwał Orange do zmiany reklamy. „Jak Orange mógł tego nie zauważyć i pomylić się w obliczeniach? Jedynym wytłumaczeniem jest liczenie na łatwowierność klientów, którzy nie sprawdzą, jak w rzeczywistości wyglądają oferty operatorów. Za takie nieczyste zagrania należy się Orange rynkowa czerwona kartka" – napisali pracownicy biura prasowego T-Mobile, a w spotach w mediach społecznościowych czerwoną kartkę pokazał Orange...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta