Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firma musi motywować do otwartego myślenia

23 maja 2016 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Trzeba stworzyć system wspierający innowacje – mówi Dominika Bettman, członek zarządu ds. finansowych Siemens sp. z o.o.

Rz: Siemens działa w Polsce od 25 lat. To dużo?

Dominika Bettman: Początki sięgają jeszcze dalej, bo założyciel firmy Werner von Siemens bywał w Polsce i miał tu swoje biuro już pod koniec XIX wieku. A biznes zaczynał od pociągnięcia kabla telekomunikacyjnego pod Atlantykiem.

A kiedy zaczęła się produkcja lodówek, kuchenek i tego wszystkiego, co pod marką Siemensa kupują teraz konsumenci?

Tego typu sprzęt elektryczny nie jest podstawowym obszarem działalności Siemensa, a od ponad roku nie jest nim w ogóle. Reprezentuję produkty i rozwiązania skierowane do wielkiego przemysłu: np. turbiny, farmy wiatrowe, automatykę i napędy. Natomiast produkcję AGD koncern rozwinął w ostatnich 25 latach.

Czy można porównać Siemensa do koreańskiego czebola, oznaczającego duży koncern szukający nisz i poruszający się szeroko po rynku – od wielkich operacji finansowych poprzez instalacje dla przemysłu po małe produkty? A...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10452

Wydanie: 10452

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament