Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Banki tną wydatki na reklamę

23 maja 2016 | Ekonomia
źródło: Rzeczpospolita

Raport agencji SMG potwierdził wcześniejsze spostrzeżenia Wirtualnej Polski: w I kwartale banki znacząco ścięły nakłady 
na reklamę. Powodem jest nowy podatek bankowy.

Branża finansowa w I kw. obniżyła wydatki na promocję w mediach o 26,8 mln zł. Wydała na reklamy o 14,8 proc. mniej niż rok temu. – To przede wszystkim efekt podatku bankowego. Od 1 lutego banki, firmy ubezpieczeniowe i pożyczkowe oraz SKOK płacą 0,44 proc. podatku od wartości aktywów. Jednym ze skutków było obcięcie budżetów reklamowych wielu instytucji finansowych. Wydatki najmocniej ograniczyły Orange Finanse, Getin Bank, Generali, Credit Agricole, Proama, BNP Paribas oraz banki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10452

Wydanie: 10452

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament